Assalammualaikum :) welcome to my simple blog . firstly ,thank you for viewing and visiting to my blog :)intro myself , i Ain still a student at smk puteri titiwangsa school , so .. hope korang enjoying kat sini lh ye ;)kalau tak suka KAU BOLE BLA ! wee wee WINK ;)

Monday 14 November 2011

money $.$

ouhkay good ! purse aku tinggal 50cent je . hmm :/ nak topup takde duit , nak hang pon takde duit :/ depends kat duit parents je lhh tuhh pon belum tentu dapat :( ingat kan lepas PMR nk keje , nak simpan duit pocket lhh konon but my mum tak kasi lhh -.- maklumlahh " i anak mak " hmm :/ tengah serabut nihh ! mana nak cari duit ? aku pernah terniat nak curi duit *just niat eyhh . tapi taknak lhh . aku nak jadi budak baik . haha :p to me money is life and life is money :D hee~ rasa nak nyanyi lagu price tag pulak $.$ *kacinkkacink
By me

No comments:

Post a Comment

Ehem-ehem dah baca tuhh comment lahh sekali yer :D
SATU PUN JADI LAHH :D Thank You :D