Assalammualaikum :) welcome to my simple blog . firstly ,thank you for viewing and visiting to my blog :)intro myself , i Ain still a student at smk puteri titiwangsa school , so .. hope korang enjoying kat sini lh ye ;)kalau tak suka KAU BOLE BLA ! wee wee WINK ;)

Monday 5 March 2012

About heart and love ❤


Hi and hello :D nahh , tengok memo atas nih , can you read that ? W H O K E E P M Y H E A R T ? clear ? haha . takde tujuan pon nak buat benda alah nih sebenarnya :) saja-saja je . this heart is not for my boyfiee okayh :D bf ponn takde -,- so want to know the answer for this questions ? hoho . of course lah my mom and dad :D sayang mak ! sayang ayah ! hehe :D second is my friends :D i love my friends especilly "Farashaa anak razali" haha . then my cousins :D and lastly my little stupid brother . hoho . jahat :O  okayh . cerita pasal "HEART" nih , korang pernah dengar lagu you can take my heart takk ? kalau belum , search kat youtube then type :take my heart - soko . im sure that you guys pernah dengar lagu nih . lagu nih dah lama kott . time aku sekolah rendah lag i :) lagu nihh sweet woahhh . suka dengar :3 Heart or love nih tak semetinya for bf or husband , sebab love nihh untuk semua orang :) including parents kita :) and one more -,- aku single okayhh ? no bf-2 . no candidates lorhh :D hehe . okayh thats all . p/s : sayangilah orang di sekililing anda :) 
By me

No comments:

Post a Comment

Ehem-ehem dah baca tuhh comment lahh sekali yer :D
SATU PUN JADI LAHH :D Thank You :D