Assalammualaikum :) welcome to my simple blog . firstly ,thank you for viewing and visiting to my blog :)intro myself , i Ain still a student at smk puteri titiwangsa school , so .. hope korang enjoying kat sini lh ye ;)kalau tak suka KAU BOLE BLA ! wee wee WINK ;)

Saturday 3 March 2012

Lala ヅ


Dear Blog ,
Hi , dah lama tak buat post baru kann ? miss me ? hoho . now dah masuk bulan 3 . baru je masuk bulan 3 dah macam macam hal kat sekolah "/ gaduhlahh , apalah , banyak lagi lahh , majority semua cakap this month and last last month that day memang musim gaduh eyhh ? hmm , including me "/ aku pon gaduh jugak , but i dont care all of that , focus to study . takpayah lah nak fikir fikir sangat benda yang remeh nih , boleh jadi gila nanti ==' selama aku tak active sangat blog nih aku layan twitter memanjang je :D hehe . korang korang yang mana tak follow aku lagi tuh , follow ler kitewww . mueheheww :D ok , thats all . byee

By me