Assalammualaikum :) welcome to my simple blog . firstly ,thank you for viewing and visiting to my blog :)intro myself , i Ain still a student at smk puteri titiwangsa school , so .. hope korang enjoying kat sini lh ye ;)kalau tak suka KAU BOLE BLA ! wee wee WINK ;)

Thursday 22 December 2011

OMG ! OMG ! OMG !

Hi and Hello :D semalam 22 December at 10.00 a.m time ambik result PMR , aku boleh happy2 lagi :D heee , orang lain tengah nervous2 aku boleh gelak2 lagi ,  HUH ! nak tau apa yang aku dapat ? 8B ! ok tak ? ok tak ? kalau usaha lebih sikit insyallah mesti boleh dapat 8A ^^ takpelah kurang nasib baik sikit je :) mak ayah kita tak marah :D Yayay ! tapi sorang cousin aku nih lagi terror dari aku . boleh dapat 8A . hmm :/ bangga gila lah family dia :) apa yang dia nak mesti dapat :) tapi apa apa pon result aku , aku dah berusaha sungguhsungguh ;)
By me

No comments:

Post a Comment

Ehem-ehem dah baca tuhh comment lahh sekali yer :D
SATU PUN JADI LAHH :D Thank You :D