Assalammualaikum :) welcome to my simple blog . firstly ,thank you for viewing and visiting to my blog :)intro myself , i Ain still a student at smk puteri titiwangsa school , so .. hope korang enjoying kat sini lh ye ;)kalau tak suka KAU BOLE BLA ! wee wee WINK ;)

Sunday 18 December 2011

Kasut oh Kasut !

 
Hi ! kita dah beli kasut sekolah dahh ! awak dah beli ? belom ? hurmm .. kesianyaa .. takpetakpe nanti dapat lah tuu :) wahh hyper nyer aku nihh ! belum apaapa lagi dah beli barang sekolah awalawal ! haha . maklumlah owner blog nihh orangnye kecik je :) taknak lah macam last year , selalu je dapat yang last stock punya , kesiannn :( hmm , barang sekolah semua dah settle ! yeye je aku nihh -.- result belum dapat lagi , apa lah yang aku dapat kan ? ada fail ke tak ehh ? hmm . mak aku cakap kalau fail PMR , baju sekolah and kasut sekolah sedekah kat orang miskin then berhenti sekolah jadi tukang sapu sampah DBKL kat Titiwangsa , jahat lah mak aku nih -.- tapi aku confident aku boleh dapat result yang terbaikkk ! WINK ;) 
By me