Assalammualaikum :) welcome to my simple blog . firstly ,thank you for viewing and visiting to my blog :)intro myself , i Ain still a student at smk puteri titiwangsa school , so .. hope korang enjoying kat sini lh ye ;)kalau tak suka KAU BOLE BLA ! wee wee WINK ;)

Saturday 10 December 2011

BOY and GIRL (story)

Hi and Hello :D hm "/ sejak kebelakangan nihh , macam macam benda jadi . ada yang kelakar , sedih , and banyak lah . Masalah pon banyak , aku hampir2 jadi mangsa keadaan -.- okay , now baru aku storykan tentang kisah "PERCINTAAN" satu couple nihh ^^ macam baru aku bgtau lahh , ada macam2 : ada lawak , marahplusgeram , sedih , gembira , and many more ianya bermula dengan sangat-sangat serious . girl nihh ada penyakit yang kononya antara hidup dan mati . dia cuba nyatakan kepada BF dia , tetapi BF dia tak percaya , and ada hal yang membuat kan girl nihh sakit hati dengan BF dia . tak tau lahh apa problem diorang ? Then , girl nih decide nak clash dengan BF dia , dari situlah timbul lagi masalah dan salah faham antara BOY and GIRL nihh , sampaikan BF nihh menyalahkan kawan dia sendiri , yang kononya merampas GF dia . Kawan nih pulak dah mula risau . BOY nih agak kelamkabot sikit . dia taknak lepaskan gak gf dia nihh . yelahh kan , dah 1 year 8 month diorang jadi HOT/SWEET couple . WOW ? aku pon tak pernah couple sebegitu lama macam tuhh "/ ouhkay continue . then , keesokkan harinya , bf nihh nk meet dgn gf dia , tapi gf dia tak tau lagi , tapi bf nihh nk gk MEET . hm "/ tapi boy tuhh tetap salahkan kawan dia , stupid tak ? kawan ni dah risau , dia pon tak tau apa kesalahan dia ? tapi betul lah kawan dia tak salah pon , and takde kena mengena dalam masalah BOY and GIRL nihh . ouhkay lahh aku skip . pada malam tuhh tak silap lahh . COUPLE nihh dah okey balik -.- reason girl tuhh dia kata tak boleh tengok muka bf dia . hm "/ so apa comment korang yang baca nih ? mcam GAMPANG kan -.- tapi tidak dinafikan diorang memang sweet couple . Kawan kepada BOY nihh memang BENGANGPLUSBENGONG . keasian kan ? orang yang takde kena mengena turut bersama dalam problem couple ni , HAHA . YEAY ! habis pon aku type ^^ aku bukan apa . just nak share story dengan korang je . so ENJOY :D Bye and Salam ;)
By me