Assalammualaikum :) welcome to my simple blog . firstly ,thank you for viewing and visiting to my blog :)intro myself , i Ain still a student at smk puteri titiwangsa school , so .. hope korang enjoying kat sini lh ye ;)kalau tak suka KAU BOLE BLA ! wee wee WINK ;)

Saturday 10 December 2011

Where my present :(

Sedih lahh :( even birthday dah lepas "1 NOVEMBER , but tak banyak present yang aku dapat tahun nihh . tapi ! my bestiee Farasha and Athirah buatkan present untuk aku paling special sekali ! seumur hidup aku tak pernah dapat birthday card yang paling besar sekali . WEE ! KAU ADA ? takde ? kesiann .. hehe . sumpah aku sayang korang ! thanks banyakbanyak :') my dad pulak kata nak bagi FIXIE -.- bila nak bagi ayah ku sayang ? dah nak habis zaman dah FIXIE nih . hm ! takpe ! aku dah tak minat dah dengan Fixie nihh . nak motor lah ^^ weewee WINK;) mom kita pulak dah bagi dah ^^ now aku dah ada phone baru . thanks mak ku sayang ! still waiting present from ayah -.- sesiapa yang baca nihh KASIHANILAH SAYA :') bagilah hadiah ! saya pasti akan menghargainya ^^ ouhkay aku dah start mengarutmencarut . hee . kayy . Bye and Salam :)
By me