Assalammualaikum :) welcome to my simple blog . firstly ,thank you for viewing and visiting to my blog :)intro myself , i Ain still a student at smk puteri titiwangsa school , so .. hope korang enjoying kat sini lh ye ;)kalau tak suka KAU BOLE BLA ! wee wee WINK ;)

Wednesday 2 May 2012

My answers just for you ✔

Dear prettycute capital F  
this post is my answer for your question : " kau maafkan aku dengan ikhlas tak ? kau berkawan dengan aku ikhlas tak ? kau anggap aku sebagai apa sekarang ? kau dengan s------- macam mana ? " hey you -.- this is my answer: yes , memang aku ikhlas maafkan kau , itupun sebab aku fikir dosa but tak semestinya kemarahan aku dah habis :) okayh ? then , aku ikhlas berkawan dengan kau , tapi tak semestinya aku terima kau as bestfriend forever and ever macam dulu :) kawan macam biasa je , so take a note kayh :) jangan salah faham , next , what ? aku dengan s------- macam mana ? hello ? siapa yang sepatutnya tanya siapa nih ? now case korang dah gempak , pandai pandailah kau meminta simpati dekat siapa siapa untuk backup kau kayh :) eh , and one more thing , kau bajet doh -.- sumpah menyampah . tolonglah jangan buat muka suci murni kau tuhh dekat depan muka aku , kira kononya nak buat muka macam tuh semata mata nak menunjukkan yang kau tak bersalah lah ? heyhoy! lawak wei -.- and Jangan fikir yang kau tuh dah up sangat :) aku tak kata aku dah up or apa . im just saying :) . sebenarnya kan , kalau ikutkan hati busuk aku nih dah lama aku "yak dush! yak dush! *belasah kau :) tapi aku sabar . lain case pulak jadinya nanti :) okay itu sahaja untuk "F" reminder: berhati hati di jalan raya :) 

By me

No comments:

Post a Comment

Ehem-ehem dah baca tuhh comment lahh sekali yer :D
SATU PUN JADI LAHH :D Thank You :D