Assalammualaikum :) welcome to my simple blog . firstly ,thank you for viewing and visiting to my blog :)intro myself , i Ain still a student at smk puteri titiwangsa school , so .. hope korang enjoying kat sini lh ye ;)kalau tak suka KAU BOLE BLA ! wee wee WINK ;)

Monday 21 May 2012

Suka hati flora flory ✿

Yuhuuuu :*
Hello buddies :) assalammualaikum


 Hati kita tengah flora flory nihh hehew :3 nak tau kenapa ? ce teka ce teka ~ haha . eh , eh bukan dapat boyfriend baru ehhh -.- no no no  . salah salah . okayh . firrst , exam pertengah tahun dah habis ! yayyy *clap clap . next , haihh -.- entah lah . lupa pulak . tapi apa apa pun kita dah  try my best untuk exam ni cuma adalah half paper nihh susah nak mampuihh , macam account -.-' entah apalah yang aku mengarut . paper 2 bi pulak section apa entah , essay tuhh aku blank gila . sumpah blank gila . arghhh tension (!) last last memang aku blank kan kertas jawapan tuhh . tak jawab apa . hehe :D bagus tak ? account lagi lah -.-' cam harem . paper paling aku sukaaaaaaaaa SENI ! wink ;) tadi last paper punya maaaa :D paper 1 not bad lahh , paper 2 lukis . aku buat soalan num 4 :) lukis sejambak bunga dalam pasu atas meja . serabut tadi aku lukis . comot yang amat . thanks to athirah tolong buat kan sekali . and syafiqah tolong kemas :D hehe . tapi apa apa pun kira ok lahh . oceh thats all :) byebyebooo :D *Bigsmile





By me